16 Temmuz 2013 Salı

hoşbuldum

Merhaba! Sıla ben, 9 yıldır günlük tutan.  Günlük kapalı kutu biraz. Artık bir şeyleri uzun uzun yansıtmak istedim dışarıya. Burada geçmişimden geleceğimden bahsetmek yerine, günümden bahsetmek istiyorum, şimdiden. Niyahetinde şimdi için geçmişimin hepsi, şimdilerim sayesinde gelir gelecek mimarisi. Blog illetine başlamadan önce çok düşündüm aslında, acaba egoist miyim ben blog açıyorum diye. Ama öyle olmadığına karar verdim, burdayım işte. Bırakamam sanırım artık yazmayı gibime geliyor buraya, memnun oldum!
Bana "Hadi bakalım başla Sıla." dedirten son şey, AFS oldu. Bir bir ilerledi her şey. Bazen sonraki adımı beklerken durmadan yerimde saydım. Kafama koydum diye olmak zorundaydı ama, hayal kırıklığına uğramamak beni her adımda rahatlatıyordu. Ufacık bi hayalle başlayan maceram şimdi 52 gün geri sayımımla devam ediyor. Şimdi İtalya'da bi ailem var, bi okulum var, beni bekleyen bi hayatım var. Son adım olan vize bilgilerimin eli kulağındadır diye düşünerek tek ayak üzerinde bekliyorum, sonrası ver elini İtalya.
Hayatımın en dolu 3 gününü bana yaşatan AFS kampı, kazandığım AFS ruhu ve kaybetmeyeceğim AFS dostuklarına kocaman sevgilerimle, en kısa zamanda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder